مدیرعامل شرکت سایپایدک در جریان بازدید از خطوط تولید شرکت سنان شیمی سایپا، بر ضرورت توسعه محصولات، تقویت برند و بهرهگیری حداکثری از ظرفیتهای موجود در این شرکت تأکید کرد.
به گزارش روابطعمومی شرکت سایپایدک، رحیم علیشاهی مدیرعامل سایپایدک به همراه مهدی بهرامی، قائممقام مدیرعامل سایپایدک در امور شرکتها، محمد عبداللهی مدیرعامل سنان شیمی سایپا، و جمعی از مدیران ارشد دو شرکت، از خطوط تولید و بخشهای مختلف شرکت سنان شیمی سایپا بازدید بهعمل آوردند.
علیشاهی در این بازدید با تأکید بر نقش توسعه محصول در پایداری کسبوکار و رونق تولید، اظهار داشت: تقویت کسبوکار و دستیابی به رونق تولید، از مسیر توسعه محصولات و افزایش بهرهوری در استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای موجود محقق میشود.
وی با اشاره به اهمیت تقویت برند سنان شیمی سایپا، افزود: مزیت رقابتی این شرکت، تولید انواع روانکارهای خودرویی با کیفیت و استاندارد بالا است و تأمین نیازهای گروه سایپا به انواع روانکار، بستر مناسبی برای ارتقای جایگاه برند و اعتلای نام سنان شیمی در بازار فراهم کرده است.
مدیرعامل سایپایدک با یادآوری نامگذاری سال ۱۴۰۴ بهعنوان «سرمایهگذاری برای تولید» تصریح کرد: رویکرد سازمان خدمات پس از فروش سایپا، حرکت در مسیر رشد و تعالی شرکتهای تابعه است، در همین راستا، تأمین منابع مالی و سرمایهگذاری لازم جهت توسعه زیرساختهای صنعتی سنان شیمی سایپا در دستور کار قرار دارد.
علیشاهی به لزوم تقویت حوزه بازاریابی و فروش سنان شیمی اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است سنان شیمی با تدوین راهبرد جامع بازاریابی و فروش، شناسایی بازارهای جدید و ایجاد شبکه فروش مویرگی، از وابستگی صرف به خط فروش نیازهای گروه سایپا فراتر رفته و به بازیگری مؤثر در بازار روانکار کشور تبدیل شود.
عضو هیأتمدیره گروه خودروسازی سایپا اقدام شرکت سنان شیمی در راهاندازی آزمایشگاه پیشرفته صنعتی همکار مؤسسه استاندارد را اقدامی ارزشمند و راهبردی توصیف کرد و گفت: نگاه بلندمدت در مسیر بهبود مستمر عملکرد و ارتقای دانش فنی، از عوامل کلیدی تحقق اهداف راهبردی و افزایش سهم بازار به شمار میرود.
علیشاهی خاطرنشان کرد: شناساندن و بهرهگیری از ظرفیتهای این آزمایشگاه پیشرفته صنعتی در سطح گروه سایپا و حتی فراتر از آن، زمینهساز پویایی، نوآوری و رشد مستمر در حوزههای مختلف خواهد بود.